Petskis

Arga grannen

Publicerad 2007-12-18 14:30:49 i Allmänt,

Dom senaste veckorna jag har kommit hem efter kl. 21 så har jag inte fått upp ytterdörren till trapphuset. Först trodde jag det var min nyckel som hade nåt fel men nu har också postkillen börjat lämna morgontidningarna utanför ytterdörren. Man slipper in via cykelförrådet men hur kul är det att gå den vägen varje gång? Nu funderar jag om det är nån annan i min trappa som också har märkt detta och varför det inte har gjorts något åt det? Borde jag liksom anmäla detta eller? Har också dom senaste veckorna varit ett jävla liv på helgerna i min trappa. Det är nån kille från översta våningen som festar på ganska duktigt. En morgon var det blodfläckar i trapphuset och en kväll kom nån bärande på en tvättställning som hade flygit ner från balkongen. Undrar hur länge dom får bo där? Sen kan man också undra hur jag blev som en gammal bitter granne?

Dagens låt: Dean Martin - Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela