Petskis

Bra liv grabben

Publicerad 2007-12-27 17:57:19 i Allmänt,

Det hände en märklig grej i butiken idag. Jag gick som vanligt in och skulle handla mat när jag får syn på en gammal klasskompis. Vi gick i samma klass i ett antal år. Vill inte ge ut några namn så vi kan kalla honom för Roberto. Han kollar tillbaka på mig och vänder sen genast om sig till sin antagligen 10 år yngre flickvän, som är lätt målad i ansiktet samt med diverse fjortisvarning utstyrsel. Går sakta förbi sällskapet som inte vänder sig om igen fast de vet att det är jag. Orsaken till detta beteende är för att denne Roberto har en skuld till företaget jag jobbar på sen 2 år tillbaka. Har själv vid ett antal tillfällen påmint denne om detta men alla vi som känner honom vet hur han fungerar. Nu har det alltså då gått så långt att vi tydligen inte kan hälsa på varandra längre. Jag förundras och frågar mig, hur kan det gå så här?

Kommentarer

Postat av: Ingen nämnd och ingen glömd...

Publicerad 2007-12-27 18:45:03

Ingen glömd men en och annan nämnd...

Postat av: H.I.M Mannen

Publicerad 2007-12-27 21:51:34

Denne Roberto har vid ett flertal tillfällen påkommits sprida falska utsagor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela