Petskis

Mitt i allt skidresplanerande..

Publicerad 2007-12-12 11:33:35 i Allmänt,

..råkar jag komma in på mitt drömresmål. Platsen som jag skall besöka i samband med en bröllopsresa eller liknande. Jag talar om Maldiverna och speciellt det femstjärniga hotellet Soneva Gili. Kolla in deras sida och dröm er bort. http://www.sixsenses.com/soneva-gili/index.php?DG=C  Lyssna bara på det här!

Soneva Gili ligger på en liten korallö 20 minuters båtresa från Maldivernas huvudstad Male. Tvärs över den glimrande lagunen slingrar sig bryggor och spänger till de stora villorna som står på pålar i vattnet. Om du vill bo riktigt exklusivt och avskilt, utan oväntade besök, kan du välja någon av de villor som bara nås med egen båt.

Villorna är rymligt byggda i naturmaterial, i traditionell stil, välutrustade med den intelligenta lyx som är Sonevas signum. Här har du bara några steg från sängen till soldäcket och morgondoppet. Du behöver inte ens gå iland för att äta - middagen kan komma till dig, i roddbåt i månskenet.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela