Petskis

Sallad

Publicerad 2007-12-30 00:37:21 i Allmänt,

Dagarna flyter på nu. Årets sista dagar. Det är nu man skall minnas allt det man gjort under året. Få se nu... Jag har varit på Kreta en vecka. Har skruvat på en massa jävla telefoner. Har varit på Ruisrock för första gången i mitt liv samt på en massa andra bra konserter. Men framför allt har jag startat en blogg som till och med har läsare som nästan kräver inlägg varje dag. Detta är mitt 100:e inlägg för övrigt..
Har idag bara varit hemma och slappat. Gårdagens cirkel, som vårt lag för övrigt tog 4-0 i vinster, satte sina spår. På tal om vinst så blev det tyvärr ingen sådan för Man Utd idag som torskade mot West Ham. Desto bättre gick det för Tottenham som satte sex baljor varav fyra av Berbatov. Om man ändå skulle haft han i sitt Fantasylag... Ja just det, jag har ju honom som kapten. 36 p på honom och 75 totalt idag betyder att jag klättrade till 3:e plats i tabellen. Är ganska övertygad att jag vinner hela ligan. Imorgon blir också en lugn dag för på måndag är det både jobb och firande av att det nya året står för dörren. Hoppas Alko är öppet på måndag så man får tag på skumpa. Inget nyårsfirande utan skumpa!
Idag har jag gjort min första hemlagade pasta sallad. Trodde ni inte va? Hade lite grejer kvar från julen som jag rörde ihop. Den blev helt ok och innehöll följande.

Pasta
Gravad lax
Rökt lax
Tomat
Paprika
Gurksallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela