Petskis

Är det nån annan som stör sig på..

Publicerad 2007-11-30 16:10:25 i Allmänt,

.. Renée Zellweger? Brukar gå förbi Bio Karelia när jag söker mat från K-Market Matilda. Just denna vecka visas filmen Miss Potter med den gode Renée i huvudrollen och dom har flera stora posters på filmen som jag måste se på när jag passerar. Har lite svårt med hennes skådespeleri. Hon har alltid samma miner och sätt att spela sina roller. Ni som har sett hennes filmer vet. Det märkliga är också att hon ofta är Oscarsnominerad och får priser för sina roller. Mycket märkligt! Så varje gång jag går förbi Bion så ser jag Renée framför mig, med röda kinder och ett lite oförstående leende som säger på sin brittiska accent: - Would you like a cup of coffee sir? Otroligt störande!
 
image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela