Petskis

En bit längre bort från skidresan

Publicerad 2007-11-27 11:49:25 i Allmänt,

Har drabbats av lite bakslag i mina skidresplaner. Fick igår hem en saftig räkning om att jag måste betala tillbaka studiestöd på cirkus 500 euro. En bra bit på väg till en skidresa skulle man slippa med dom pengarna. Ser det ändå inte som en omöjlighet att ändå åka nånstans. Har annars haft otroligt svårt att hitta en bra och billig resa för under 500 euro med flyg, boende och liftkort. Sen har jag börjat läsa recensioner på olika skidorter (http://www.freeride.se/) och kunnat konstatera att det skrivs dåligt om alla platser. Mest är jag dock inne på Italien nu. Cervinia och Madonna di Campiglio verkar vara bra platser. Kan också hända att det blir Österrike. Där är det mest Saalbach som verkar vara bra.
På torsdag ska jag till skolan och återuppta studerandet. Kommer att bli supertråkigt. Därför måste jag ha nåt att se fram emot i vinter. Annars finns det en risk för att jag tappar förståndet och flippar ut.
Lite roligare nyheter nu. Senaste Family Guy håller som vanligt världsklass. Ett litet klipp varsågoda! Äh, 2 klipp ska vi ha!!

 

Kommentarer

Postat av: T. Nugent

Publicerad 2007-11-27 15:30:41

tur att det int var 2000 euro.. så nu har du egenteligen vunnit 1500 euro. Trevlig resa grabben!

Postat av: Hej Bojan, vad gör en sån överskattad spelare som du nu för tiden?

Publicerad 2007-11-27 22:59:38

"Kan också hända att det blir Österrike. Där är det mest Saalbach som verkar vara bra." Låter som om du fått storhets vansinne också...Undrar om alla andra skidorter I ALPERNA, märkväl, är dåliga? De sku vara synd på fina Alper isåfall...
Jag håller med Herr Nugent, låter som en vinst i mina öron.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela