Petskis

Glamrock

Publicerad 2007-11-21 15:44:48 i Allmänt,

Här sitter jag på jobbet och.....sitter!!?? Fick ett samtal från en kund tidigare idag.

Jag: Westcom Fagerström
Kund: Hello
Jag: Hello
Kund: I call for my computer.
Jag: Yes
Kund: *Tystnad*
Jag: *Tystnad*
Kund: Hello, I have my computer fixed monday. How much?
Jag: Is your computer still here?
Kund: I have computer fixed but when ready how much?
Jag: Is it Andreas who has fixed your computer?
Kund: You fix, then call.
Jag: You should call Andreas tomorrow, he is fixing computers.
Kund: Ok, I call tomorrow.
Jag: Ok, bye

Så kan det gå till i vår butik. Om en timme sticker jag till Helsingfors på Crashdïet med grabbarna. Ser också fram emot shoppingen före konserten. Antagligen hamnar jag gå ensam i butiker..

Dagens låt: Crashdïet - Out Of Line

Kommentarer

Postat av: -Henrika-

Publicerad 2007-11-21 20:34:24

hahaha... dom där "fallen" av kunder saknar jag nog inte... :) men nog er, världens bästaste arbetskompisar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela