Petskis

Vi är på gång....eller på språng!

Publicerad 2007-11-16 12:45:59 i Allmänt,

Gårdagens nattorientering var en lyckad historia trots att jag tappade nerverna vid den tjocka tätskogen i kärret (läs Calles sida för mera info). Det var så pass lyckat att jag föreslår att vi, vid det sista orienteringstillfället går var för sig och ser hur pass vi har utvecklats som orienterare. Jag känner att vi då är mogna för uppgiften som krävs.

Ikväll ska jag briljera på cirkeln. Eller rättare sagt på basket och sählyn. Känner mig i bra form och på bra humör. Kan vara för att det är fredag.

Eftersom det har varit ett jävla hallå om mitt dreamteam så lägger jag upp ett förnyat.


                              DROGBA
C. RONALDO                                  MESSI
                                                                

                                 KAKA

         CAMBIASSO                 INIESTA



EVRA      VIDIC     M. RICHARDS     S. RAMOS


                            CASILLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela