Petskis

You can run but you can't hide

Publicerad 2007-11-01 12:40:51 i Allmänt,

Igår när jag skulle åka hem från jobbet och kom fram till bilen så stod det 3 typer där och pratade. 2 av dom var ägarna som alltid är fittiga när man så mycket som går på stora parkeringen så jag tänkte ju direkt att nu får man skit fast man inte ens har parkerat fel idag. Fel hade jag för det visade sig att det var nån dam som hade kört på min bil och smitit. Lyckligtvis så hade en annan sett det och tagit upp registernummern på smitaren. Tydligen så hade damen som kört på min bil haft så pass immiga fönsterrutor att hon inte sett min bil. En ordentlig smäll hade det varit sade dom men min bil fick just inga synliga fel. Man kan ju fråga sig varför hon efter att ha kört på min bil, helt kallt backat tillbaka lite och sen kört iväg.. Synd för henne så kommer hon nu att få betala böter för smitning och reparation av min bil.

Kommentarer

Postat av: Pullukka Pete

Publicerad 2007-11-01 21:51:25

JESS!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela