Petskis

"Har du tänkt på att vi aldrig lyfter blicken från marken?"

Publicerad 2007-10-16 09:49:55 i Allmänt,

Är fortfarande i ett rus av Hotnights glädje. Så är det alltid några dagar efter en konsert. Men snart är det dags att ta nya tag med nya konserter. Jag talar naturligtvis om Kent. Deras nya skiva kommer ut till försäljning imorgon och den gör en inte besviken. Toppbetyg har delats ut på Expressen och även Aftonbladet hyllar skivan. Vissa har inte tyckt om deras lite nya synth sound men det låter fortfarande mycket som Kent. Min favoritlåt från skivan just nu är sista spåret Ensammast I Sverige. Låten är 8.20 lång och Kent lyckas alltid göra fantastiska avslutningar på sina skivor, så även denna gång.
I början av November ger sig Kent ut på en turné som startar i Helsingfors. Då kommer jag att finnas på plats. Är inte förvånad över att ingen ville följa med mig med tanke på vad alla tycker om deras musik. Undrar om det finns någom med samma musiksmak som jag?? Hotnights, Oasis, Dixie Chicks, Justin Timberlake och Kent i ett och samma huvud..

image17

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-16 09:56:32

oj vad lång!

Postat av: eva

Publicerad 2007-10-16 15:31:10

kanske man henger me..men lovar int. e ju så myky andra program i november så de kan bli lite tajt....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela