Petskis

Katten också!

Publicerad 2007-10-06 12:03:39 i Allmänt,

Står på jobbet och säljer som en dåre. Har varit sjukt mycket kunder idag och största priset går till damen som ville ha en kattbild beställd till sin telefon. Hon hade varit i Karisbutiken en timme och dom hade inte fått det att fungera. Så dom skickade hit henne och menade att jag får det nog att fungera. Så jag stod här och försökte fixa hennes jävla kattbild från Buumi.net i en halvtimme medan det bildades en sjukt lång kö i butiken. Kan man inte se själv att det finns andra kunder som väntar på viktigare saker? Jag skiter fullständigt i om hon får sin kattbild till sin telefon! Fick det inte att fungera och bryr mig inte hur hon fixar det. Allt jag tänker på är att klockan ska bli 14 och jag får åka och fiska. Jävla idioter det finns...

Kommentarer

Postat av: -Henrika-

Publicerad 2007-10-08 10:38:45

När man läser sånt här och blickar tillbaka för sig själv e man ju bara jävla glad att man inte behöver handskas med dessa oändliga beställningar av bakgrundsbilder och ringsignaler mera... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela