Petskis

Temavecka

Publicerad 2007-10-29 11:11:42 i Allmänt,

På söndag ska jag se Kent på Kulturhuset i Helsingfors. Det ser jag förstås mycket fram emot. Därför har jag bestämt att denna vecka ska vara dedikerad till Kent. Det kommer bli frågesport och massa annat kul. Tyvärr så delar jag inte ut Kentprylar i pris men en klapp på ryggen och ett bra gjort kan man få.
Dagens frågesport:
Idag fick jag min nya TV och på tal om TV så är steget inte långt till musikvideor. Så därför e min första fråga: I vilken musikvideo spelar gitarristen Harri kortspel i Las Vegas? Andra frågan lyder: En låt på nya skivan har samma namn som en stad i Europa. Vilken stad är det fråga om? Och sista frågan: Vad är Jocke Bergs fullständiga namn? Lycka till nu alla!

image23

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2007-10-29 13:07:28

sa du int att alla biljetter va slutsålda till kent konseren???

Postat av: Petski

Publicerad 2007-10-29 14:25:16

Alla biljetter e slutsålda jo..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela