Petskis

Tjuven

Publicerad 2007-10-12 10:38:32 i Allmänt,

Kom till jobbet idag och skulle ladda en telefon som jag har på service. La märke till att nån hade tagit min laddare som jag använder dagligen. Hittade den hos en arbetskamrat som helt kallt hade tagit min laddare. Jag menar vem tar servicekillens laddare så där bara??
- Hmm, jag skulle behöva en laddare men har ingen själv. Varifrån skall jag ta en om jag inte vill öppna en ny förpackning? Skall jag fråga nån som vet eller tar jag bara från en annan arbetskamrat som troligtvis behöver den mera än jag?? Äh, jag tar från servicekillen. Han kan fixa en ny åt sig sen eller någo. Småsaker jag vet, men hej lite kan man väl ändå tänka efter.
Idag är det annars fredag och det betyder Cirkeln som vanligt. Har varit löjligt het sen jag skaffade ny innebandyklubba. Imoron är det dagen jag har väntat på sen juli. Sahara Hotnights i Åbo. Kommer att bli helt fantastiskt bra som vanligt!

Dagens låt: Wolfmother - Joker & The Thief

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela