Petskis

26 år

Publicerad 2007-09-17 14:44:02 i Allmänt,

Jag skulle vilja skriva om allt jag inte gjort fast jag har fyllt 26. Men jag låter faktist bli idag. Orkar inte med att kritisera mig själv just nu när jag är på relativt bra humör.
Var ute på lite rajtan tajtan i helgen. Finns väl inget extra man kan berätta om det. Helt bra fiilis under en 2-timmars period när Evas bror kasta fram dom tunga discohitsen.
EIF spelade oavgjort och tog en poäng i söndagens match vilket var en liten besvikelse med tanke på att dom spelade helt bra i första och helt ok vissa stunder i andra. 4 matcher kvar nu och vi ser redan fram emot nästa säsong. Kan bli bra om alla stannar kvar och hålls skadefria.
Vi avslutar med en klurig fråga. Hur länge tar det för en helt frisk person att springa från vår butik (Westcom) till Calles och Linas lägenhet och tillbaka? Första som svarar rätt vinner ett pris. Svaren skickas in här under som en kommentar. Fundera noga nu.

Dagens låt: Justin Timberlake . Lovestoned

Kommentarer

Postat av: ose

Publicerad 2007-09-17 15:12:34

Svar: "ett par minuter"

Postat av: Petski

Publicerad 2007-09-17 16:05:19

Bra Ose! Ingen annan hade säkert hunni läsa frågan men bra gjort ändå.

Postat av: ose

Publicerad 2007-09-17 19:35:01

Det vet man aldrig.. kan vara tusentals inne på denna sida just nu...

Postat av: Carl-O

Publicerad 2007-09-17 21:44:17

Här kom man försent ser jag....Men svaret had jag ju rätt iallafall....

Postat av: ose

Publicerad 2007-09-17 21:53:18

men va e priset??
/fundersam 82:a

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela