Petskis

Fotbollsmåndag

Publicerad 2007-09-03 21:31:10 i Allmänt,

Måndag igen och ny arbetsvecka. Har butikstjänst insatt varje dag nu när vi bara e 3 officiella "stå bakom disken och se glad ut mänskor" på jobbet. Men det ska väl gå bra ändå. Man hinner fundera en del när man står där och det inte är en massa kunder. Idag har jag funderat på vad jag vill gå på för konserter i höst. Har redan 2 st klara men skulle vilja gå på minst 2 till. Ska se Sahara Hotnights den 12.10 och Kent den 5.11. Vill se The Ark 30.10 och Crashdïet 21.11 men det blir nog bara Crashdïet av dom antar jag. Ingen av mina kompisar vill se The Ark.
Fick igår höra att min syster och hennes pojkvän ska till London i november och ska kanske gå å se på Arsenal - Man Utd när dom e där. Ganska orättvist kan man tycka. Nåja, som Man Utd spelar i år så lär de inte bli en ny ligaseger. Var själv på måndagsfotisen idag och det gick helt ok. Nästa vecka friidrott så då får man se till att vara på topp. Nu mat och sen iväg till morsan å sova. Godnatt....zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela