Petskis

Friidrott suger!

Publicerad 2007-09-11 13:11:00 i Allmänt,

Efter gårdagens misslyckande i friidrottskampen så sa jag åt mig själv att inte ställa upp nästa år. Blev så jävla besviken på mina prestationer. Tänker inte nämna resultat här.
Nu har jag också gett up hoppet på att få lite sommarvärme tillbaka. Hoppas att det iaf hålls någolunda varmt i september.
Saker jag ska göra denna vecka:
Välja ut kakel till min lägenhet
Städa min lägenhet före jag väljer ut kakel
Kolla synen ifall den har ändrats
Starta ett nytt spel i FM
Jobba flitigare
Skriva under läroavtal
Beställa kläder från HM

Dagens låt: Guns N' Roses - Yesterdays

Kommentarer

Postat av: Vem månne

Publicerad 2007-09-11 20:22:55

dagens låt.. mmm.... MMMM.... dagens låt! jess

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela