Petskis

Lördag 8.9.2007

Publicerad 2007-09-08 20:14:55 i Allmänt,

Hållå där! Har precis stigit upp efter att ha sovit 3h. Skulle bara "vila" en halvtimme tänkte jag.. Var med om en lustig grej tidigare idag. Träffade på min kusin Stefan och en av hans döttrar i butiken och hade en liten diskussion med min småkusin.
Jag: Har du börjat skolan redan?
Stefan: Jo hon går ju på tvåan redan.
Jag: Ja ja nu går dom där åren snabbt. Vad är ditt favoritämne i skolan då?
Mathilda: Jag vet inte...Gymnastik e roligt.
Jag: Jaha, kanske de blir en sportjej av dig i framtiden då..
Pinsam tystnad i 2 min och sen pratade vi om annat. Fan vad bra jag e med barn... Grejen e den att jag trodde jag pratade med den äldsta dottern som redan är 10 år gammal.
Nu iväg till Oscar & Carina. Fotis på TV:n. Heja Finland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela