Petskis

Sparbanken

Publicerad 2007-09-28 10:43:20 i Allmänt,

Fick ett brev hem från Sparbanken om att mitt nya bankkort har kommit och att jag nu kan avhämta det. Så jag gick in på banken men det visade sig att det nya kortet var i Österbybanken istället för här i stan. Hur länge har jag bott i stan nu?? Är det 5-6 år eller mera... Fast jag kan inte vara arg på dem för hur mysigt är det inte att fortfarande vara en liten del av Österby?

När jag väl var och sökte kortet så klippte kassatanten det gamla kortet i 5 lika stora delar. Varför gör hon så? Tror hon att om hon klipper det i bara två delar så man kan klistra ihop det och använda det?? Märkligt är det i alla fall.

Dagens låt: ATB - Don't Stop

Kommentarer

Postat av: Ulli

Publicerad 2007-09-30 20:09:44

jå jag vet att jag e en riktig besserwisser, men jag berättar i alla fall att du alltid hör till den bank där du har ditt konto, vilket är där du öppnade det nån gång i tiden... Om du int byter. Men dom byter int bank åt dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela