Petskis

Timmarna före fest

Publicerad 2007-09-01 15:30:23 i Allmänt,

Nyss hemkommen från dagens jobb. En ganska stressig dag i butiken. Inte så kul för en icke serviceinriktad typ som jag. Fast jag har nog blivit bättre sen jag började betjäna kunder. Fick dock nöjet att sälja en telefon åt Henrik Lax idag vilket inte egentligen är nån skillnad om det så skulle ha kommit in Tarja Halonen eller en "vanlig" Ekenäsbo. Hade också nöjet att igen betjäna min favoritkund T. Danielsson som gärna pratar länge om allt möjligt annat.
Sitter nu hemma och förbereder mig inför dagens fest. En liten avskedsfest för Henrika som slutade på vårt jobb igår. Kommer att sakna dig på jobbet Henrika : ( Det roliga med firmafester som denna är att man vet aldrig hur dom slutar. Tror jag skall dricka vin idag..
Nu e det mat iaf. Kyckling med ris...jess!!

Dagens låt: Foo Fighters - The Pretender

Kommentarer

Postat av: -Henrika-

Publicerad 2007-09-27 19:47:44

nåååååå..... *snyft*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela