Petskis

Bloggtorkan..

Publicerad 2008-04-08 13:23:25 i Allmänt,

..är över efter tre dagar. Har liksom inte haft nåt vettigt att skriva om. Jag skulle kunna skriva om att grundsäsongen i NHL är över och att jag tror Detroit vinner Stanley Cup. Skulle också kunna skriva om hur jag tog över ledningen i Fantasy Premier League och kommer stanna i toppen under de resterande omgångarna. Men låt mig istället berätta om gårdagens överraskning. Det var nämligen så att det bjöds på middag hos Oscar & Carina helt så där bara utan nån egentlig orsak. Och skulle det ha stannat vid vanlig middag så hade det varit helt normalt men se banne mig den som inte ger allt. Välkomstdrink, kostym, dillkött av lamm och smaskig efterrätt är bara förnamnet. Sämre måndagkvällar kan man ju ha..
Nu gäller det bara för oss andra att komma på nåt kul som man kan bjuda på under en likadan tillställning som enligt uppgift kommer hållas varje månad. Nånting att liva upp den annars gråa vardagen med är ju aldrig fel. Och när vi ändå är inne på grå vardag så ser det inte ut att bli ljusare under de närmaste dagarna. Regnet bara väller ner men egentligen så gör det inte så mycket. För mig får det regna hela april bara det är superbra väder i sommar. Jag tror de flesta andra håller med där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela