Petskis

Det är inte sommar riktigt ännu

Publicerad 2008-04-04 16:48:54 i Allmänt,

Blir lite lätt irriterad när jag ser alla "kids" som går med alltför lite kläder på nu när det har blivit lite varmare ute. Det är ungefär som att skicka inbjudningskort till förkylningen. Men vad gör man? Dumt huvud så får kroppen lida heter det väl..
Idag är det fredag och om en kvart börjar cirkelträningen. Efter det är det oklart vad som händer på helgen. Det har lovats sämre väder imorgon så man får se om det blir nån båt talko som det har planerats. En viktig sak som man inte får missa idag är Magnus Ugglas nya TV-serie "Var fan är mitt band?" Klockan 22.00 på SVT 1 börjar den serien. Och min fredagsdrink lär väl dyka upp här lite före det antar jag. Alla undrar säkert vad jag har blandat ihop idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela