Petskis

Fredagsdrinken

Publicerad 2008-04-25 22:17:58 i Allmänt,

Ni kanske undrar vad fredagsdrinken är...

image157

..ja det är en Lemon Limetto förstås. Leijona vodka, röd soda och sprite. Detta är tyvärr sista fredagsdrinken för mig.. Eftersom jag inte ännu har inskaffat någon mixer så att jag kan fixa riktigt bra drinkar så kommer jag inte fortsätta med fredagsdrinken. Kanske jag återupptar projektet i något annat skede. Nu kommer fredagarna istället handla om nåt annat. Vad det blir vet jag ännu inte. Tips tas emot. Men som en liten avslutning så kastar jag med en extra Kissanminttu shot. Man vill ju ändå avsluta på topp.

Skål!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Bruce Grubblar

Publicerad 2008-04-26 10:32:09

den här fredagsdrinken är i alla fall godkännd! Och en shot på köpet känns som litet publikfrieri, men jag köper det... Jag vill se mer av dig, så jag kommer att trycka grönt. Du är vidare!

I fortsättningen skulle vi vilja se nånting i stil med: Fredagshinken. Ett kvinnobröst vill säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela