Petskis

H to da P

Publicerad 2008-04-11 12:45:26 i Allmänt,

Allt såg så bra ut när jag anlände till jobbet idag. Fredagsstämning och ganska pigg för en gångs skull. Men se där tog det roliga slut. I snart 3 timmar har jag haft en jävla massa problem med min servicedator som tyckte att den inte skulle känna igen någo telefoner mera. Fick det fixat efter många om och men och detta är absolut inte första eller sista gången den jävlas med mig. Enda sen jag fick den för kanske ett år sen så har den hållit på och startat om sig ungefär var tredje dag. Vill inte avslöja märket eftersom vi säljer datorer av detta märke. Börjar nu bli lite slut på alltihop så jag undrar om jag borde ge ett förslag på ny dator åt min chef. Lite hastigt plockade jag ihop ett paket på 850 euro som jag tycker kan vara passande. Hur troligt är det att jag får ny dator? Typ 0.8 %..

Kommentarer

Postat av: Hugh L. Packer

Publicerad 2008-04-11 14:12:21

Jens hade ju en liknande dator o han tyckte inte om den heller.. han konstaterade ju att den var jobbig o betedde sig som "he e lätt packad".. Hiu lätt packad den än e så hjälper inte de om int den funkkar när man vill, men hoppe e ju de sista som lämnar en.

Själv har jag ju en printer av samma märke, å den
konstaterar ju helt själv att de skjet sig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela