Petskis

Nej på kvällen

Publicerad 2008-04-24 10:09:14 i Allmänt,

Idag är en stor dag för mig. Har precis skrivit på pappren för ett lån. Mitt första andra lån som ändå kan klassas som mitt första stora lån. Vad skall jag köpa då? En båt som jag har talat om? Nej. En lägenhet? Nej. En jordenrunt resa? Inte det heller. Jag ska köpa bilen som jag för tillfället kör med. Ja ni vet den där fina Toyota Yarisen som min mamma äger. Jag var illa tvungen att köpa den eftersom den skulle ha gått till bilfirman annars. Så ingen båt för mig i detta skede men väl en bra bil som jag kommer ha stor nytta av under en lång tid.

Dagens bästa:

Jag: Hej, jag vill beställa tid till klippning
Frisörskan: Vi har en tid nästa tisdag klockan elva
Jag: På morgonen?
Frisörskan: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela