Petskis

Semester

Publicerad 2008-04-23 11:42:32 i Allmänt,

image156
Minnen från förra årets Kreta resa


Idag blev det bekräftat att jag har fyra veckor semester att ta ut. Det blev också klart vilka veckor jag kommer vara ledig i sommar. Veckorna 26, 27 och 31 ligger jag troligtvis och slappar nånstans utan att behöva tänka på jobb. Men vart är den fjärde veckan då? Jo den flyttade jag fram till en möjlig höst eller vinterresa. Det betyder att jag kan åka på två skidresor nästa vinter om jag så vill för jag har ju också en veckas vintersemester att ta ut.. Aah, jag längtar redan till nästa vinter!! Ja ja, sommaren kan ju också bli helt bra..

Kommentarer

Postat av: o

Publicerad 2008-04-23 20:10:16

grattis! fotografen vann tävlingen: hitta enda fläcken på peter som inte var sönderbränd på kreta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela