Petskis

SMS skandalen

Publicerad 2008-04-03 09:06:09 i Allmänt,

image147

Kan inte låta bli att skriva om den omtalade Kanerva - Tukiainen affären. I tidningen Expressen berättar Johanna Tukiainen om hur hon blev avlurad sina sms som Ilkka Kanerva hade skickat från sin tjänstemobil. - En journalist på tidningen sade att han skulle byta in telefonen åt mig på en butik för att jag skulle få en ny. Jag trodde inte att journalisten skulle komma åt sms:en. Jag trodde inte att de var på telefonen. Jag trodde att de var på sim-kortet, säger Johanna Tukiainen. Efteråt ångrade hon sig. Yeah right säger jag och alla andra som ens fattar nåt hur denna värld fungerar. Efter att ha blivit B-kändis och säkerligen fått lite pengar för diverse intervjuer så tycker nog Tukiainen knappast att denna affär var speciellt misslyckad. Vad beträffar Kanerva så kan man ju fundera på vad han tänkte när han för andra gången i sin politiska karriär gjorde samma sak om igen efter att ha lovat att inte göra det..

Dagens låt: The Hellacopters - In The Sign Of The Octopus

Kommentarer

Postat av: o to da e

Publicerad 2008-04-03 14:18:24

jo pinsamt beteende av både ile o johanna.. Ännu pinsammare e alla privatpersoner som anmält honom! Jävla moraltanter har för myky fritid o tror att dom tar samhälleligt ansvar men gör de bara för att kunna säga åt Brita att "jag tog tag i saken å anmäld honom!!"

Postat av: Petski

Publicerad 2008-04-03 14:39:50

Ja visste inte ens om att någo privatpersoner hade gjort de men det tar ju helt klart priset som de trögaste man kan göra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela