Petskis

Stor uppdatering

Publicerad 2008-08-10 22:38:40 i Allmänt,

Längesen sist nu igen fast jag lovade uppdatera efter förra veckans onsdag. Ska försöka sammanfatta kort vad jag gjort under de senaste 2 veckorna.

Vi börjar med min semestervecka som var precis vad jag behövde för att orka med den långa höst som på nåt vis gör sig påmind redan nu. Hade i stort sett hela veckan fint väder och jag spenderade några dagar på stranden med O to da E.  Körde upp en dag till Heinola Camping för att uppleva lite camping liv igen. Fick några sköna flashbacks samt en bra bild på ett stiligt paket.



Var också för första gången i mitt liv och slog några golfbollar på rangen. Mycket svårt och frustrerande känns det som. Så ser det ut också.. Känns som att det enda jag lyckades med var klädseln..



Efter några frustrerande veckor med vår båtmotor så fick vi äntligen åka ut på sommarens första båtfärd. Den gick till Skutviken.



Efter den veckan så var det tillbaks på jobb igen och eftersom några hade semester på jobbet ännu så blev det lätt stressigt om man säger som så.. Det bästa under den veckan var nya Batmanfilmen som vi såg i Helsingfors. Efter alla hyllningar som den fått världen över så kan jag instämma i att den är bra och att Heath Ledger förtjänar varje pris han kommer få. Enastående insats av bortgångne Ledger! Mitt betyg för filmen kommer bli 8.7 av 10.

Denna helg har jag jobbat, fiskat, lyssnat på Diggiloo från båten, varit på krogen i onödan, sett Man Utd vara totalt överlägsna i matchen mot Portsmouth samt kastat en sjukt dålig frisbeegolfrunda.

Ser fram emot inkommande vecka med höjdpunkterna på fotbollsmatchen i Karis samt kalas/bastukväll i Österby. Nu några avsnitt Hells Kitchen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela