Petskis

Vem tar ansvar?

Publicerad 2008-12-09 10:47:04 i Allmänt,

Det har visat sig att det fortfarande finns bakterier i Ekenäsvattnet efter provtagningarna som togs förra veckan. Nu uppmanas invånarna koka sitt dricksvatten i 10 min ännu denna vecka. Experterna på Ekenäs vatten har svårigheter att hitta var felet är och förbereder klorering av vattnet idag. Ska jag som konsument av Ekenäs vatten hamna betala vattenräkning för december månad och samtidigt betala det vatten jag köper i butiken? Jag undrar vem som tar ansvar för detta? Tar du ansvar? Jag vill se huvuden rulla! Är detta ett ämne för Sverker Olofsson och hans program Plus?



Sjukt roligt och spot on är detta! Kolla fingerrörelsen på tiden 2:40. Hilarious!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-09 18:36:14

hmmm... det räcker med fem minuters kokning (jag lovar). och man behöver ju faktiskt int köpa vatten... Det är knappast renare ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela