Petskis

Don Fabio

Publicerad 2008-02-07 13:37:17 i Allmänt,

image110
- Lite bakåt ännu så har jag sjukledigt två veckor


2-1 seger i första matchen för Englands nya tränare Fabio Capello, var precis den start man kan önska sig. Måste säga att jag var skeptisk när jag hörde vem som skulle få jobbet. Jag såg framför mig ett tråkigt och defensivt spel. Fast nu har jag kommit på andra tankar. Varför skulle det bli defensivt bara för tränarens skull? Det är ju laget som spelar och inte tränaren och jag har svårt att se att spelare som Rooney skulle tänka defensivt. Capello brukar ju dessutom vinna saker när han leder något lag. Man har läst om hur hård disciplin det lär har varit på lagets första träning och det är väl inte så farligt bara resultaten kommer. Sen är det också positivt att han inte tänker spela spelare som inte är i form. Michael Owen fick inte spela en minut i gårdagens match och David Beckham var inte ens uttagen. Nu är jag ganska säker på att Beckham kommer komma med när han har lite mera matcher under sig. Med såna egenskaper som Beckham har så kan Capello inte hålla honom utanför...Eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela