Petskis

Final Countdown

Publicerad 2008-02-15 11:02:22 i Allmänt,

På helgen smäller det. Den årliga natturneringen går av stapeln från lördag till söndag i bollhallen och undertecknad ska delta för sjätte året i rad. Under årens lopp har det inte blivit nån totalseger men spelet har förbättrats för varje år. I år har vi ett ganska bra lag och jag är övertygad att vi åtminstone kommer gå till kvartsfinal. Själv tänker jag förbättra mitt spel och jag känner att jag har utvecklats och blivit mer mogen för uppgiften..ha ha. Vi har också nya fina skjortor som ska invigas på helgen. Kanske sätter upp en bild på den imorgon. Nog om mig för nu ska vi se på en video som man kan ladda upp med till just såna här turneringar.


Grabben träffar inte en enda not rätt och går oavbrutet fram och tillbaka. Svårt att bli sämre känns det som..

Kommentarer

Postat av: Benny

Publicerad 2008-02-15 19:57:14

Hoppas dom här kommer till Ruisrock nästa sommar! Isåfall kommer jag med igen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela