Petskis

Fortfarande deppig

Publicerad 2008-02-02 14:23:25 i Allmänt,

Idag är det lördag, jeeei! Det är väl det enda som är bra med det.. Har annars varit en jobbig dag för jag har plågat mig själv med att se på videon från gårdagens kent spelning i Vasa samt sett låtlistan som var så gott som perfekt. Recension kommer i morgondagens Vasabladet. Det grämer mig något otroligt att jag inte var där och jag ångrar mig mer och mer. Jag hoppas det går över för så här kan jag inte ha det. Har funderat på att åka över till Sverige för att se någon av deras konsert där. Bara jag får nån med så sticker jag direkt. Ikväll tänkte jag dränka mina sorger med vin. Var och inhandlade ett italienskt, franskt och argentinskt vitt vin till Alko för en stund sen. Nu tänker jag ju inte dricka alla idag utan bara en. Så långt ner i träsket har jag inte kommit ännu..

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-02-02 19:05:47

jaa, det kan ju faktiskt hända att en live-spelning sku ändra på det. Många tyckte nog att det var en bra koncert, av dem som jag talat med nu efteråt.. Bara för att salta dina sår lite:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela