Petskis

Grattis Ville!

Publicerad 2008-02-18 14:51:50 i Allmänt,

Natturneringen kom och gick och det som kvarstår är frågan om det blev en positiv eller negativ eftersmak.. Vi föll ut i kvartsfinalen efter att i gruppspelet vunnit en, spelat en oavgjort och förlorat en. Själv spelade jag i snitt 4 minuter per match och så här i efterhand så kan man tycka att det kunde varit kul med mera speltid. Nu hörde jag till dom sämsta i laget och kräver ju inte att jag skall spela mest men det är lite svårt att komma in i det om man spelar så pass lite som jag gjorde. Trots mina få minuter så hade jag mina chanser att briljera lite men tog dom tyvärr inte och det märktes i dom sista matcherna att en del lagkamrater inte hade förtroende nog att passa mig i avgörande lägen där jag kunde gjort nåt bra. Som vanligt när det gäller vårt spel så var det alltför råddigt och man sprang mest och jagade boll istället för att lugnt försöka spela eget spel. Målskyttet var det största problemet eftersom vi inte hade den där speciella målskytten som så behövs i dessa turneringar. Till nästa år vill jag se en mindre trupp på typ 10 spelare. Martin skötte sig utmärkt i målet och får garanterat förtroende till kommande turneringar om han så vill. Sen skulle jag vilja se Calle i vårt lag nästa år för han har vad som krävs för att stänka dit målen när dom behövs.

image125

Så vidare till dagens glädjeämne. Ville fyller 27 år idag och det ska naturligtvis firas. Kalas står på tapeten och jag har inte ännu hunnit skaffa nån present. Tips om vad jag kan köpa tas emot! Funderar på ett rese presentkort... Undrar om han blir glad ifall jag bjuder med honom till alperna? Borde nog köpa nåt till ännu för att vara på den säkra sidan..Grattis Ville!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela