Petskis

Let's play hockey

Publicerad 2008-02-21 10:02:23 i Allmänt,

image126

Igår snorde jag på mig mina skridskor efter ett uppehåll på kanske 7 år. Jag och Adde styrde bilen mot Kisakallio i Lojo och med några andra amatörer spelade vi en match på en och en halv timme. Jag tror vi var dom enda som inte hade full ishockeyutrustning och det syntes att dom andra hade gjort detta några gånger tidigare. Med lätt darriga ben stegade man ut på isen och konstaterade att det här var lite ovant. En välspelad och tät match senare var det bara att inse att man var sämst på isen och otroligt långsam. Sjukt trött efteråt men ändå nöjd över att inte gjort bort sig helt. Nästa gång skall jag vara lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela