Petskis

Neste man på tur

Publicerad 2008-02-15 13:56:34 i Allmänt,

Samtal med kund idag:

Kund: Jag sku komma å skriva under någo papper på Neste Österby.
Jag: Ok, är det fråga om bredband?
Kund: Nej de va någo telefonabonemmang nog.
Jag: Ett ögonblick så ska jag fråga vår kille som fixar företagsavtal.
Kund: *tyst*
Jag: Tyvärr så är han på lunch nu och jag såg inte pappren nånstans på hans bord och vill heller inte rota runt i hans lådor.
Kund: Ja du kan säga att han kommer via med pappren själv då för jag tänker int börja åka fram och tillbaka här.
Jag: Jaha, ok..


Bara för att du har världens dyraste bensin så behöver du väl int vara en jävla idiot vart du än far!! Eller kanske de e just därför du måst vara det när ingen nånsin vill tanka hos dig med din jävla otrevliga attityd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela