Petskis

Inbrott

Publicerad 2008-01-02 10:35:11 i Allmänt,

Vi har haft lite besök i butiken i morse. Kl. 06.10 syns det i våra bevakningskameror hur nån slår sönder ett av våra stora fönster och kryper in genom hålet. Han stegar direkt till våra telefonskåp som innehåller fejktelefoner och plockar på sig kanske 20 st såna. Sen går han direkt till Mediadatorn som är nära fönstret och puttar ut den genom hålet i fönstret och kryper sen själv ut igen. Det enda av värde var alltså en dator som är halvbra. Helt tydligt visste han vad han ville ha men man undrar ju varför han inte tog t.ex. en bärbar dator, några riktiga telefoner bak från lagret eller pengar som fanns i kassan. Om ni har sett en skum typ i blågrå huppari, keps och ungefär 175 cm lång gå omkring med en datorn under armen så kontakta Westcom. Vi har redan inlett vår CSI utredning på firman och är övertygade att vi kommer lösa detta före polisen.

Kommentarer

Postat av: -Henrika-

Publicerad 2008-01-02 13:35:00

nåja...sen när ja slutat så händer altt "spännande"...

Postat av: Carl-O

Publicerad 2008-01-02 15:35:12

Har tyvärr int sett nånting, fast jag bor så nära. I övrigt skulle jag behöva lite datorhjälp med min nya bärbara dator jag införskaffat, och så är det också nånting skumt med min nya telefon, kommer int på överhuvudtaget osv. Vi hörs mera om det senare...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela