Petskis

Januarihelger är sjukt tråkiga

Publicerad 2008-01-28 13:42:21 i Allmänt,

Helgen är återigen över. EIF grabbarna var till Åbo och festade men jag kände att jag inte riktigt ville åka med. Kanske ångrar mig lite men jag skulle nog ändå inte ha passat in där och fått muntur över huvudtaget vet jag. Istället var jag ut på egen hand till vår fantastiska krog Rock Club No.1! Mer folk än väntat men nånting fattades. Nu hade jag inget bättre att göra så det var väl en helt bra idé att gå dit ändå. Träffade lite nya ansikten vilket var kul..

Denna vecka är det massa program på tapeten. På onsdag har jag tent som bör klaras av. Ska träffa mina vänner och få se deras nya familjemedlem. Kommer bli babysjuk igen. På torsdag spelar Kent i Tammerfors. Försöker få med nån dit men det ser dåligt ut. Hamnar väl åka ensam igen. Har möjlighet att åka till Vasa med Markus och se dem där men då måste jag stanna till söndag och det är jag inte så intresserad av. Finns det verkligen ingen som är intresserad av att gå på Kent undrar jag? Är det så illa att jag är den enda i denna stad som har bra musiksmak?? Märkligt!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-28 19:58:07

=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela