Petskis

Jerringpriset

Publicerad 2008-01-15 13:14:01 i Allmänt,

Igår vann Zlatan Ibrahimovic Jerringpriset på Svenska Idrottsgalan. Och nu tänker ni säkert att jag kommer såga honom totalt men se där har ni fel. Jag kan faktiskt just idag unna honom priset för han är väl ändå värd det. Av dom som kunde få priset igår så var kanske Zlatan mest lämpad. Anja pärson hade ju ändå vunnit bragdguldet och henne gillar jag annars inte bara. Carolina Klüft gillar jag inte heller. Mattias Ekström kanske inte riktigt kommer upp i samma stjärnstatus som dom andra. Och slutligen har vi Susanna Kallur som inte vann nåt stort under 2007 men ändå gjorde personbästa och därför var nominerad. Så vi säger grattis till Zlatan!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-15 16:42:19

måst säga att jag håller med denna gång, fast kallur e en goding!

Postat av: Xantippa är ett konstigt namn..

Publicerad 2008-01-15 20:00:55

mycket riktigt slår du huvet på spiken denna gång min gode peter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela