Petskis

Konversation med kund tidigare idag

Publicerad 2008-01-04 12:43:33 i Allmänt,

Kund: Var e min telefon?
Jag: Den är där nere, jag hämtar den. Den har fått fukt. Har tagit ganska illa och ser dåligt ut att få den i skick igen.
Kund: Ja, hur ha den kunnat få fukt då?
Jag: Det kan jag inte svara på.
Kund: Den ha ju bara vari inne helatiden.
Jag: Det behövs inte mycket för att det skall gå illa.
Kund: Så här e de sen när man köper Nokiatelefoner. Ska nog hålla säger dom..
Jag: Jo men mot fukt kan man inte göra så mycket. Garantin täcker inte det heller.
Kund: Skruv ihop den åt mig nu sen!
Jag: Här varsågod!
Kund: Jag kommer att dra det här vidare sen. Konsumentrådgivaren och tidningar kommer blandas in.
Jag: Men du måste ju förstå att det inte är vårt fel att din telefon har fått fukt.
Kund: Ja int e de mitt fel heller. Å du kan hälsa åt chefen din att han ska skärpa sig!
Jag: Okej, just så..

Kommentarer

Postat av: Rolleri

Publicerad 2008-01-04 21:26:13

JESS!!! Sjukt bra att det finns såna kunder. jag sku ha brutit sönder han och fläta in han i ett kärrhjul. ut å rulla.

Postat av: Carl-O

Publicerad 2008-01-05 12:14:11

Det är dom kunderna som gör ett "kundtjänar-yrke-liv" värt att leva....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela