Petskis

Min 30-års fest

Publicerad 2008-01-07 15:19:30 i Allmänt,

Ville har talat om att ha världens fest på sin 30-års dag. Så jag funderade om jag skulle uppfylla min stora dröm på min 30-års dag. Jag skulle bjuda in runt 50-70 utvalda gäster på en ordentlig fest. Vad skulle det kunna kosta mig att hyra t.ex. Santa Fé's övre våning och ha inhyrt Sahara Hotnights som band? Månne jag skulle klara mig med 5000 euro? Lördagen den 17:e september år 2011 skulle kunna bli en bra dag då. Det lär ju inte hända och att kasta ut 5000 euro på en spelning är väl lite dyrt kanske men inse hur coolt det skulle vara när inbjudningskorten kommer på posten. Dom skulle kunna se ut så här..

image81

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2008-01-10 19:43:23

hoppas du bjuder in mig...
fast då får du låta mig göra inbjudningskorten =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela