Petskis

Panik

Publicerad 2008-01-10 11:53:58 i Allmänt,

Satt igår hemma som vanligt och såg på TV. Märkte då att min dator inte hade någon kontakt med internet längre. Försökte få igång det igen och höll på och startade om datorn och modemet ett par gånger. Började smått tappa nerverna och märkväl att jag då hade varit utan internet i en dryg halvtimme när paniken kom krypande. Gav upp mina försök att få igång det och konstaterade att det nog var linjen det var fel på. Planerade att ringa Karis Telefon direkt på morgonen idag för att få klarhet i problemet. Men så efter en timme så plötsligt var det igång igen utan att jag gjort nåt. Totalt var jag utan internet i kanske 2 timmar och hade full panik. Det är väl det som kallas beroende.. Idag när jag kom till jobbet och berättade om problemet så skrattade dom lätt och berättade att hela Karis Telefons nät hade varit utslaget under gårdagskvällen..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-10 13:39:25

jepp fick lätt på nerverna, men ingen direkt panik.. stängde av datorn o läste en bok i sängen=)

Postat av: Spendera fritiden bättre?

Publicerad 2008-01-10 13:48:11

Kan bara säga att här "sattes" det nog framför datorn hela kvällen, utan minsta problem...Vad kan detta bero på? Råka man vara på vessan just då? När Mara ringde och hade sitt utslaget så fungerade vårt utan problem...Hmm. Tror att problemet mera är mellan öronen.

Postat av: Petski

Publicerad 2008-01-10 13:56:49

Orsaken till varför det fungerade åt dig är att du har Sydvästs linje..

Postat av: UFO Nicke

Publicerad 2008-01-10 15:56:05

Tror nog fortfarande på att det sitter mellan öronen. Så var det minsann den gången jag trodde strömmen hade gått med, "Sladden är inte i" sades det, men jag vet....oh I know...Dom är ute efter oss alla...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela