Petskis

Sometimes I look in the mirror and I'm not sure it's me looking back.

Publicerad 2008-01-14 10:24:02 i Allmänt,

Helgen är förbi och ny vecka tar vid. Det är ganska tråkiga veckor vi har på gång nu och det händer inte så mycket spännande. Vi är halvvägs in i Januari och nåt vinterväder är inte att tala om. Vad kan man då göra när det är mörkt och regnigt ute. Jo man kan sitta inne och se på TV-serier. Jag är något av en TV-serie nörd och ser alla avsnitt på datorn. Jag har nu totalt 11 serier som jag laddar ner dagen efter att dom visas i USA. Japp, ELVA!! Just nu tycker jag bäst om Lost, House och Family Guy.  Har precis börjat följa med en ny serie som heter Heroes. Fick ett tips om att den skulle vara lika bra som Lost men ännu har den inte kommit upp i samma nivå. Har sett 18 avsnitt så jag är redan en bra bit på väg. Man kan nog säga att jag är fast för den här serien med. Jag menar, jag måste ju se hur det går nu när jag en gång har börjat. Vilka TV-serier kollar du på? Tipsa mig gärna om vad jag mer kan se för tid finns det! Här är hela listan på vad jag nu ser på.

24
American Dad
CSI Las Vegas
Family Guy
Heroes
House
Lost
Prison Break
South Park
Stargate Atlantis
The Amazing Race

image84

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-14 12:53:46

nä vet du vad... gå med i amnesty eller nåt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela