Petskis

Tungt att vara tillbaka

Publicerad 2008-07-09 08:56:39 i Allmänt,

Har inte orkat skriva på bloggen på flere dagar nu. Det har liksom inte bara blivit av och jag har inte haft så mycket att skriva om heller. Under mina två veckor jag var ledig blev det mest att slöa och inte göra så mycket. Inte alls nån misslyckad tid för oberoende vad man gör så är det skönt att vara ledig. Jag är ju numera tillbaka på jobbet och det är som väntat inte alls kul. Det som driver mig framåt är att jag om två och en halv vecka har en vecka semester till. Men just nu känns det mesta tungt. Jag väntar också på den varma sommaren som gör att man kan ligga på en strand då man är ledig. Bara ta båten ut till nån klippa och vara där och njuta. Nu har vi ju ingen fungerande båt som man kan ta sig ut med men det ändrar troligtvis denna vecka. Ska försöka jobba lite nu för det finns en hel del att göra här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela