Petskis

Helgens planer

Publicerad 2008-06-26 14:27:26 i Allmänt,

Nu är det spikat att jag imorgon åker till Stockholm och är där till söndagen. Ska se Kent live på Zinkensdamms IP på lördagen. Åker från Åbo med Silja och kommer tillbaka med Viking Line på söndag kväll. Ska sen bo i Stockholm på vandrarhemmet "Den röda båten". Hoppas på somrigt väder.. Bilder och story kommer på bloggen tidigast söndag kväll.

Har försökt få till en klippning av mitt hår före resan och har ringt runt till frissor Ekenäs utan resultat. Så jag bokade in mig på vad som kan vara Åbo stads mest trendiga frisörsalong. Kati på Clipp ska få gå löst på mitt hår imorgon kl. 12. För priset 34,50 ska jag ha ett bra slutresultat tycker jag.


Kati ska få det jobbigt med mitt hår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela