Petskis

Uppdatering

Publicerad 2008-06-02 09:57:06 i Allmänt,

Nu är helgen över och jag har som vanligt inte varit så aktiv med skrivandet här. Jag tycker ändå man kan skylla det på det fina vädret vi hade på helgen.
Vad har jag gjort då? Lördagen började med att flyttfirma Forsström, Forsström & Humle körde två lass till Karis. Tungt som fan att bära möbler i strålande solsken. Kvällen spenderades i Österby med att fira födelsedagsgrabben och utöva gårdsaktiviteter. Vinet flödade och stämningen var på topp. Kvällen avslutades på krogen med mingel och dans.
Söndagen var lugn och innehöll kalas, båtkoll och slöande framför TV:n. Såg på filmen Jumper som var en besvikelse så om ni funderar se den kan jag säga att gör inte det!
Nu är det måndag och jag måste fortsätta med mina EM 2008 laggranskningar. Tydligen så är det andra bloggare som också vill vara fotbollsexperter så vi får se vem som har bättre koll. Ikväll är det ju också fotboll för mig i form av Snappertunas gubbfotis. Denna vecka ska äntligen T och J ansluta så då kanske det smäller på lite och blir mera intensivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela