Petskis

Vad är det som är hemligt?

Publicerad 2008-06-09 08:41:14 i Allmänt,

Idag kan man läsa i Aftonbladet om hur Zlatan tränar för att bli spelklar till Sveriges premiärmatch. Hemliga planen är rubriken. Men vad är det egentligen som är hemligt? Om man klickar på rubriken så får man en fullständig rapport om läget och hur han ska träna för att komma i skick.
Lika är det på nöjessidorna där det står om hur TV3 och Kanal 5 tar till "hemliga vapen" för att ta upp kampen med SVT och TV4 om helgtittarna. Bara att klicka på rubriken så får du all info om kanalernas nya programidéer.
Jag vill ju inte vara sämre och väljer nu att gå ut med ett pressmeddelande.

Petskis hemliga plan

Idag är jag trött och har ingen lust att jobba. Därför har jag kommit på en hemlig plan hur jag skall slingra mig igenom arbetsdagen utan att anstränga mig. Mellan nio och tio ska jag bara blogga. Från elva till ett ska jag låtsas städa bordet. Klockan ett börjar det närma sig lunch och då ska man ju förbereda sig för det i minst en timme. När man sen har ätit lunch och så är klockan redan tre. Då är det bara två timmar kvar som går åt till att stå uppe i butiken och kika på alla tjejer som går förbi. Lätt att jobba kan man tycka. Tur så vet ingen om min hemliga plan som jag inte har skrivit ner här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela