Petskis

Vad skall jag göra på helgen?

Publicerad 2008-06-13 10:51:08 i Allmänt,

Imorgon är det den 14:e juni. Låt mig berätta lite om vad som händer då..
- EIF har match på Åland och jag skulle gärna se den på plats men det skulle bli en tung resa så jag står nog över.
- Ekenäsnatten firas i vår stad med olika evenemang som tyvärr inte lockar mig så mycket.
- Festivalen Where The Action Is går av stapeln i Stockholm och jag skulle gärna vara där men fick ingen med mig. Idag läste jag att HELA festivalen sänds live på Aftonbladets sajt. 16.00 Sahara Hotnights!! MISSA INTE DET!!!
- Spanien - Sverige i fotbolls EM är en match man inte vill missa.
- Det ryktas om en fest här i stan som jag inte har fått inbjudan till ännu..skulle gärna gå på den..

Med andra ord så händer det en hel del. Senare idag kommer också ett nytt inslag på min blogg att se dagens ljus. Mera om det sen. Nu jobba i fem timmar till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela