Petskis

Californication

Publicerad 2008-03-20 15:54:45 i Allmänt,

Hallå alla där ute! Idag är jag på bra humör. Fyra dagar ledigt på kommande vilket känns riktigt bra. Har varit en riktigt solig dag idag och det påverkar ju också humöret. Känns som jag har hunnit med massa saker också. Kan behöva all denna positiva inställing då jag ska städa idag och imoron..

TV-serien Californication hade Finlandspremiär på måndag och jag tror det finns en risk för att den kommer bli den 12:e serien jag följer med. Har redan börjat ladda ner alla avsnitt så man får se dem före de kommer i TV här. David Duchovny som spelar huvudrollen är riktigt bra i sin roll och redan under X-Files tiden tyckte jag om hans lite komiska sätt. Ett litet smakprov vad serien går ut på kanske..

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2008-03-20 16:03:54

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

Postat av: Alinne

Publicerad 2008-03-20 16:06:03

Visst äre gött med lov! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela