Petskis

Connecting people

Publicerad 2008-03-27 12:45:55 i Allmänt,

Idag är det torsdag och snöstormen från igår har lagt sig. Det finns numera snö så det räcker och blir över. Synd bara att man inte kommer få användning för den när den enligt prognoserna kommer regna bort under helgen.

Alldeles under den värsta snöstormen igår så begav jag mig till Helsingfors på Nokia skolning. Jag var själv otroligt imponerad över att jag körde och hittade sjukt bra till platsen i snöyran. Vi hade med oss en GPS men den var till absolut noll hjälp. Skolningen som handlade om Navigation, Gaming och Music kändes lite småonödig med tanke på att jag inte säljer så många telefoner att jag skulle ha nån större nytta av det. Killen som höll hela skolningen var också ganska jobbig och jag tänkte att ni skulle få måla upp en bild hur ni tror han ser ut och hur han var. Dessutom vill jag veta var han bor och vad han kör för bil plus allt annat ni tror er veta hur en typisk Nokia instruktör ser ut. Lycka till!

Jo en sak till...Fick precis reda på att jag har FYRA veckor betald semester i sommar...BOOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela