Petskis

Hej då vintern! Välkommen våren!

Publicerad 2008-03-29 21:42:40 i Allmänt,

Sitter för tillfället hemma och spenderar en lugn hemmakväll med att äta gott och bara softa (dagens svenska ord). Ganska skönt att bara vara hemma och inte göra så mycket. Påsken blev ju ändå rätt fartfylld och nästa helg lär det bli fest igen. Var på jobb tidigare å de där lördagstimmarna är något jag inte tycker om men inser att det är ett måste att ställa upp för firman en gång i månaden. Inte så farligt jobbiga kunder i dag så det gick ganska smärtfritt undan. När jag kom hem så var jag lite trött och sov ett par timmar. Såg andra halvlek av Man Utd - Aston Villa och måste säga att det ser bra ut för Man Utd. 4-0 med ett tidvis underbart anfallsspel lär få AS Roma att darra lite..
Nu sitter jag här och funderar vad jag skall göra i sommar när jag är ledig.. Det är först nu jag har släppt taget om vintern och vill ha sommar så fort som möjligt. Klart att jag tänker på skidresor varje dag ändå men det får bli till vintern 08/09 tills det blir en resa. Funderar på att köpa en båt som jag kan åka runt med i vår vackra skärgård. Synd bara att sån jag vill ha ska kosta så mycket. Nån som vill köpa en sån här åt mig? Går löst för 4500 kanske..

image145
Yamarin 435 med en Yamaha 50HP

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela