Petskis

Vecka 12

Publicerad 2008-03-17 11:21:47 i Allmänt,

Ny vecka och nya utmaningar! Man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet och hur dagen kommer se ut... Nä helt på riktigt så vet jag exakt hur det kommer se ut...nånting åt det här hållet typ..

Måndag
Ha på nerverna på jobbet trots att det är kort vecka
Hämta ut nya H&M kläderna
Pröva nya H&M kläderna
Inse att jag köpt fel storlek


Tisdag
Ha fortsatt på nerverna på jobbet
Gå till skolan och inse än en gång hur jag inte passar in där
Diska


Onsdag
Febrilt planera en skidresa till fredag eller måndag men snabbt inse att jag inte får nån med nu heller
Kanske se på Man Utd - Bolton och konstatera att Man Utd kommer vinna ligan
Städa

Torsdag
Komma på att jag inte köpt nån dopgåva ännu och att jag absolut inte vet vad jag skall köpa
Halvt jobba ihjäl mig på grund av att folk vill ha sina telefoner tillbaka före påsken
Städa klart det som jag lämnade från igår

Fredag
Möjligtvis en runda till nya konstgräset i Västerbyhallen
Cirkelträning


Lördag
Gå på dop
Fira påsken i goda vänners sällskap
Dricka lite för mycket och vara odräglig


Söndag
Sova och äta
Se Man Utd - Liverpool
Ha söndagsångest trots att måndagen är ledig dag

Kommentarer

Postat av: Timo

Publicerad 2008-03-18 13:45:26

Bör tilläggas till söndagen: Titta när Manchester United blir utspelade på Old Trafford. Men trots detta, så styr John O'Shea in bollen med öra i 93:dje minuten. 1-0 :(
ManU-Liverpool kl. 15.30 på söndag

Postat av: Petski

Publicerad 2008-03-18 16:30:32

Man Utd utspelade på Old Trafford...??? HA HA HA HA HA... lär inte hända..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela